U 13 di ghjennaghju di u 2023, hè stata scattata una fotografia aerea di veiculi in attesa d'esportazione à u portu di Lianyungang in a pruvincia di Jiangsu. (Foto di Geng Yuhe, Agenzia di stampa Xinhua)
Agenzia di stampa Xinhua, Guangzhou, 11 di ferraghju (Xinhua) - L'ordini forti à l'iniziu di u 2023 marcaranu una forte ripresa di u cummerciu esteru di Guangdong è injecteranu un novu impulsu à a ripresa ecunomica mundiale.
Cù a diminuzione di u cuntrollu di l'epidemia è a ripresa di i scambii internaziunali, in particulare ecunomichi è cummerciali, alcune fabbriche in a cità di Huizhou, in a pruvincia di Guangdong, stanu affruntendu un aumentu di l'ordini da l'esteru è una dumanda crescente di travagliadori industriali. Hè ancu evidente una forte cumpetizione trà e cumpagnie cinesi per l'ordini in l'immensu mercatu esteru.
Guangdong Yinnan Technology Co., Ltd., situata in a Zona Hi-Tech di Huizhou Zhongkai, hà lanciatu cumpletamente u so recrutamentu di primavera. Dopu à una crescita di u fatturatu di 279% in u 2022, un raddoppiu di l'impieghi in u 2023 è ordini per diversi nanomateriali finu à u secondu trimestre di u 2023, Assai pienu.
«Semu fiduciosi è motivati. Speremu chì a nostra attività cumincierà bè in u primu trimestre è avemu per scopu di aumentà u vulume di i nostri prudutti di u 10% quest'annu», hà dettu Zhang Qian, CEO di Huizhou Meike Electronics Co., Ltd. . Co., Ltd. manda una squadra di marketing per visità i clienti in u Mediu Oriente, Europa, Stati Uniti è Corea di u Sud per circà opportunità di cullaburazione.
In generale, à misura chì e catene di valore à monte è à valle si rinfurzanu è l'aspettative di u mercatu migliuranu, l'indicatori ecunomichi mostranu una chiara tendenza versu a ripresa. E statistiche mostranu chì l'imprese cinesi anu una forte fiducia è prospettive ottimistiche.
I dati publicati pocu fà da u Centru di Ricerca di l'Industria di i Servizii di l'Uffiziu Naziunale di Statistica anu dimustratu chì in ghjennaghju, l'indice di i gestori di l'acquisti di fabricazione di u mo paese era di 50,1%, un aumentu di 3,1% mese dopu mese; l'indice di i novi ordini era di 50,9%, vale à dì chì nantu à una basa mensile, l'aumentu era di 7 punti percentuali. Uffiziu di Statistica, Federazione Cinese di Logistica è Acquisti.
Una prestazione eccellente hè una parte impurtante di a trasfurmazione digitale è di i sforzi d'innuvazione cummerciale di l'imprese cinesi.
Cù l'espansione di e linee di pruduzzione intelligenti è di e linee di assemblaggio automatizate, è ancu l'aghjurnamenti di i sistemi di gestione di l'infurmazione, u fabricatore di elettrodomestici Galanz, basatu in Foshan, vende microonde, tostapane, forni è lavastoviglie.
Oltre à a fabricazione, l'imprese prestanu ancu più attenzione à u cummerciu elettronicu transfrontalieru, chì facilita assai i so affari di cummerciu esteru.
«Durante a Festa di Primavera, u nostru persunale di vendita era occupatu à riceve ordini, è u vulume di richieste è ordini di Alibaba durante a festa era più altu di u solitu, righjunghjendu più di 3 milioni di dollari americani», hà dettu Zhao Yunqi, CEO di Sanwei Solar Co., Ltd. A causa di l'aumentu di l'ordini, i sistemi fotovoltaici solari di i tetti sò spediti in magazzini d'oltremare dopu a pruduzzione.
E piattaforme di cummerciu elettronicu transfrontaliere cum'è Alibaba sò diventate acceleratori di u sviluppu di novi formati cummerciali. L'indice transfrontalieru di Alibaba mostra chì l'opportunità cummerciali di alta qualità in a nova industria energetica nantu à a piattaforma sò aumentate di 92%, diventendu un puntu culminante maiò di l'esportazione.
A piattaforma prevede ancu di lancià 100 mostre digitali oltremare quest'annu, è ancu di lancià 30 000 trasmissioni in diretta transfrontaliere è 40 lanci di novi prudutti in marzu.
Malgradu sfide cum'è u risicu crescente di una recessione ecunomica mundiale è u rallentamentu di a crescita di a dumanda in i mercati esteri, u putenziale d'impurtazione è d'esportazione di a Cina è u so cuntributu à l'ecunumia mundiale restanu promettenti.
L'ultimu rapportu publicatu da Goldman Sachs Group mostra chì l'apertura ecunomica crescente di a Cina è a ripresa di a dumanda interna puderanu stimulà a crescita ecunomica mundiale di circa 1% in u 2023.
U 14 d'ottobre, i travagliadori di Guangzhou Textile Import and Export Co., Ltd. in a pruvincia di Guangdong, anu urdinatu i vestiti presentati in linea à a 132a Fiera di Canton. , 2022. (Xinhua News Agency / Deng Hua)
A Cina mantene un altu livellu d'apertura è renderà u cummerciu esternu più cunveniente è accessibile in diversi modi. Ripristinà e mostre autonome d'esportazione domestica è sustenerà pienamente a participazione di l'imprese à e mostre prufessiunali d'oltremare.
A Cina rinfurzerà ancu a cuuperazione cù i partenarii cummerciali, sfrutterà i so enormi vantaghji di u mercatu, aumenterà l'impurtazioni di prudutti di alta qualità è stabilizzerà a catena di furnimentu cummerciale mundiale, anu dettu i funzionari di u Ministeru di u Cummerciu cinese.
A 133a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton), prevista per l'apertura u 15 d'aprile, riprenderà cumpletamente e mostre offline. Chu Shijia, direttore di u Centru di Cummerciu Esteru di a Cina, hà dettu chì più di 40.000 cumpagnie anu dumandatu di participà. U numeru di chioschi offline duveria aumentà da 60.000 à quasi 70.000.
"A ripresa generale di l'industria di e mostre accelererà, è u cummerciu, l'investimenti, u cunsumu, u turismu, a ristorazione è altre industrie prospereranu di cunsiguenza." Prumove un sviluppu ecunomicu di qualità.
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2023